2009. január 27., kedd

Bemutatkozás

Talán be is kellene mutatkoznom.



Sáfránné Lányi Mária vagyok, Tiszanánán élek férjemmel, kisfiunkkal és a szüleimmel.


Varrónőként végeztem Hevesen, Jászapátin érettségiztem, egy évet dolgoztam varrodában.


Férjhez mentem és jött is a mi Józsikánk. Most Ő aranyozza be az életünk minden percét. Két és fél év után sem tudok betelni vele és elhinni, hogy Ő az Én fiam.


Egy éve van internetünk, azóta olvasgatom a különböző kézimunkázó lányok asszonyok blogjait, és gyönyörködöm a műveikben.


Eddig fellelhető voltam a Nők Lapja Cafe keresztszemes fórumán, és az xszemesen, de a jövőben szeretném részletesebben is bemutatni az apróságaimat.


Anita segítségével sikeresen résztvettem az angelswap elnevezésű játékban.


A játék révén ismerkedtem meg Ibcsyvel, akitől gyönyörű ajándékokat kaptam, és én is neki küldhettem a csomagomat.Most ezeket a képeket mutatom.


A beállítások persze még nem akarnak sikerülni, de talán nemsokára tényleg engem tükröz az oldalam.


2 megjegyzés:

  1. Szia...jatekba hivlak, kerlek nezz be hozzam:-)

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    örülök, hogy olvasol engem is ;)
    Bár látom elég különbözően éljük meg a gyerekezés dolgait, de az a jó ha különbözőek vagyunk :-D
    Jövök majd én is nézelődni hozzád, kiváncsi vagyok az alkotásaidra!

    VálaszTörlés