2009. január 24., szombat

Az első!




Engem is elkapott a blogláz, így üdvözölhetek mindenkit aki erre jár.


Itt elsősorban a készülő és elkészült keresztszemes himzéseimet, és más általam készített mütyüröket próbálok majd bemutatni.


Mivel még nagyon az elején járok a blogszerkesztés felfedezésében, nézzétek el nekem majd a kezdeti botlásokat.


Első bejegyzésemben két képet szeretnék mutatni, a legelső párnámat ami az idén lesz ötéves, és a tavalyi összes xszemesemet egy képen. Elsőre azt hiszem ennyi.

7 megjegyzés:

  1. Szia Mia!

    Üdv a blogvilágban, remélem, jól érzed majd magad itt. :-)

    VálaszTörlés
  2. Azt meg le is felejtettem, nagyon jó lett a blogod, amennyire én ismerlek, olyan igazi Miás.

    VálaszTörlés
  3. Szia Mia!

    Nagyon szépek a munkáid. Üdvözöllek én is a blogolók között.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az üdvözléseket, napról-napra jobban örülök hogy bele mertem vágni!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy "followerem" lettél!
    Gyönyörűek a munkáid és szépen alakul az oldalad, hajrá!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Hamar belejössz! Jó szöszmötölést! :))))

    VálaszTörlés